divendres, 11 de gener del 2013

La Fira Científica!

Avui, tal i com us vaig dir ahir, s’han exposat els projectes. El projecte que tanta feina ens ha portat!

Cada grup s’ha organitzat en taules i han preparat la seva “paradeta” per presentar i exposar el seu projecte: pòster, tríptics pels visitants, portàtils amb els blocs, JClic o diferents recursos que s’hagin utilitzat, algun caramelet o xocolatina pels més golosos... En un principi, els projectes els presentàvem de 8.30h a 11.30h en una aula bastant gran, però al final s’ha complicat, i hem necessitat més temps ja que érem un grup nombrós d’alumnes (molts projectes per mirar). Crec que havent vist el que ha passat aquest any, de cara a l’any que ve si també és un grup tan nombrós, haurien d’organitzar-se d’una altra manera, per exemple: dividir el grup en dos i citar-los en hores diferents; guardar l’aula més estona per no quedar-se després sense lloc com ha passat avui i haver d’anar a una sala, plena de gent d’altres cursos, per exposar els treballs que quedaven (a mi això no m’ha agradat i m’ha empipat, perquè tothom té el mateix dret d’exposar el seu treball en bones condicions, i no amb tensió, fora de temps i amb aquests canvis)... Tot i així, el meu grup, que ha sigut un dels que ha hagut de presentar el projecte fora d’hora i a una altra sala, l’hem pogut exposar i explicar bé, sense presses i tensions. Les dues professores que quedaven per avaluar-nos ens han escoltat amb atenció, ens han dit que podríem millorar, què els hi ha agradat, què no...

Penso que tots ens hem posat nerviosos, i jo la primera, ho reconec, ja que no m’ha fet gens de gràcia veure com eren passades les 11.30h i ens feien fora de l’aula sense haver pogut exposar el nostre treball que tanta feina ens ha portat. A més a més, el nostre comportament (de tots els alumnes) tampoc ha facilitat les coses ja que hem començat a cridar als professors i atabalar-los.

A banda d’aquest incident, crec que exposar tots els projectes a la vegada ha sigut una bona idea perquè, d’aquesta manera, pots veure els treballs dels teus companys i les diferents idees que els hi han sorgit, comparar-los, fer-los-hi crítiques constructives i que te’n facin a tu per poder millorar el teu projecte...

Per concloure vull dir que m’ha agradat fer aquesta fira científica, prepara la nostra paradeta perquè quedes ben maca, poder passar per la resta de projectes per a què me’ls expliquessin i poder participar-hi... Ha sigut una experiència que no havia viscut abans i que, realment, m’ha agradat molt i en la qual he gaudit.

Gaudinitza't!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada