dimecres, 9 de gener del 2013

La meva vida en 59'

Avui hem exposat davant de tota la classe, un dels treballs que vàrem haver de fer durant les vacances de Nadal. Aquest ens el va encomanar la Sandra i consistia en crear un vídeo de la nostra vida que dures només 59 segons. S’estructura en tres parts:
  1. Buscar diferents fotogradies de quan érem petits fins l'actualitat (havien de predominar les imatges de la infantesa). Preferiblement que fossin de l'escola i en relació amb les TIC. Un cop escollides les imatges, crear el nostre vídeo que fusionés les imatges, paraules i so.
  2. Recordar i descriure una experiència que va ser significativa de quan érem petits (3-6 anys) i estàvem a l'escola. Preferiblement, en relació a les TIC.
  3. Pensar i escriure una frase i escollir una fotografia que resumeixi la nostra experiència significativa.
A principi de curs, quan ens van mencionar aquesta tasca, no em va agradar gaire i vaig trobar que seria bastant difícil de confeccionar, ja que per explicar, amb imatges i frases, la teva vida no és gens fàcil i menys si disposes només de 59 segons! Però ara que ja esta finalitzada, puc dir que estava equivocada, ja que m’ha agradat molt fer-la, he gaudit construint el vídeo, mirant tots els àlbums de fotos en busca de les fotografies, recordant i vivint moltes experiències, moments i records que feia temps que no tenia presents. I tot i que comportava temps i dedicació, no se m’ha fet una activitat pesada ni molt menys! A més a més, he aprés com crear un vídeo amb el programa Movie Maker  i fer que en ella apareguessin imatges, paraules i so a la vegada. Aquest recurs digital no l’havia utilitzat mai i l’he trobat molt interessant i útil. Crec que a partir d’ara el faré servir  més sovint.

En general penso que ha sigut una activitat molt productiva, sobretot la part de la creació del vídeo, i que em resultarà profitosa de cara al meu futur. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada